QUICK EN HAPPINESS VIEREN 21 JULI MET DE SPONSORING VAN LOKAAL TALENT

21 juli, feest! België viert vandaag zijn nationale feestdag. En Quick geeft alle lokale talenten nog een extra reden om te feesten: zo lanceren ze vandaag Jouw Quick, Jouw Sponsor.

‘Jouw Quick, Jouw Sponsor.’ is een inspirerend initiatief waarbij Quick één jaar lang lokale talenten en initiatieven over heel België gaat sponsoren. Want wat is er meer typerend voor België dan de duizenden verenigingen en teams die zich elke dag inzetten voor hun geliefde club. Van lokale dartsclubs of semiprofessionele voetbalteams, tot gezellige breiclubs of solo-jongleurs. Als team of solo, iedereen maakt kans op het winnen van sponsoring door Quick, en dat 1 jaar lang.

Jouw Quick, Jouw Sponsor.

Via het online platform ‘Jouw Quick, Jouw Sponsor.’ kunnen alle lokale talenten zich vanaf vandaag registreren om kans te maken op één jaar lang sponsoring. Hier moeten ze een motivatievideo uploaden waarin ze zichzelf voorstellen en waarin ze vertellen waarom zij échte Quick-fans zijn. ​

De inschrijvingen lopen tot 14 augustus 2023. Vanaf dan kan de Quick-community stemmen op hun favoriete teams via het platform. Uit de tien finalisten met de meeste stemmen worden uiteindelijk de drie winnaars gekozen door een professionele Quick-jury.

Van Spikeball tot Darts

In de aankondigingsvideo geven zes talenten al een voorsmaakje van hoe zo’n sponsoring door Quick eruit kan zien. Zo zien we onder andere de ‘Brussels Foxes Roundnet Club’, een amateur Spikeball team uit Brussel, e-gamer Yasmine alsook Belgisch kampioen rolstoeltennis Justin Peraux. En voor de aandachtige kijker: had jij de Tricolore details gespot?

Op en top Belgisch

Evelyn De Groeve, Marketing Manager bij Quick, legt uit: ​

“Door lokaal talent te steunen, willen we de deelnemers helpen met hun projecten en activiteiten naar nieuwe hoogten te tillen. We willen hen zien groeien, bloeien én een handje helpen waar nodig. Omgekeerd zullen zij één jaar lang onze merkambassadeurs worden. Een win-win situatie waarin onze liefde voor lokaal talent centraal staat.”  ​

“Als enige Belgische burgerketen is Quick fier op haar lokale wortels en nét daarom doen ze graag iets extra terug voor de Quick-fans.” gaat Evelyn verder. “En wat is een beter moment dan op onze nationale feestdag.”

Client: Quick

Head of Marketing Quick: Dirk Lammens

Marketing Manager Quick: Evelyn De Groeve

Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles