2dehands.be lanceert ‘Clickable Stickers’

Nieuwe app maakt stickers van jouw zoekertjes

Vandaag lanceert 2dehands.be de gratis iPhone-app extensie ‘Clickable Stickers’. Hiermee maak je stickers van jouw zoekertjes, die je via Messenger naar vrienden kan sturen. Door op deze unieke stickers te klikken, komen ze meteen bij jouw zoekertjes terecht.

2dehands.be - de grootste zoekertjessite van het land - doet er alles aan om het kopers en verkopers zo makkelijk mogelijk te maken om hun spullen te (ver)kopen. Daarom pakt het platform vandaag uit met een unieke innovatie: via ‘Clickable Stickers’ kunnen iphonegebruikers[1] stickers van hun zoekertjes meesturen in hun chatberichten in iMessage conversaties. Deze unieke stickers linken door naar hun zoekertjes op 2dehands.be. Zo biedt het platform haar gebruikers een extra manier om hun spullen aan de man/vrouw te brengen.

Petra Baeck, woordvoerster van 2dehands.be: “We zien het allemaal aan onze WhatsApp-, Facebook Messenger- en iMessage conversaties: stickers, emoji’s en andere visuele toepassingen zoals Giphy winnen aan belang in chatberichten.  Wij spelen hier op in door onze gebruikers een innovatieve tool aan te reiken die hen helpt om te communiceren met potentiële kopers.”

Over 2dehands.be
2dehands.be werd opgericht in 1999 als een van de eerste zoekertjessites in België. Intussen is 2dehands.be met 42 rubrieken bijzonder populair: het aantal bezoekers stijgt nog elke dag. Zowel particulieren, als kleine en grote bedrijven bezoeken 2dehands.be: goed voor zo’n 700.000 bezoekers per dag.
Samen kopen en verkopen ze nieuwe en gebruikte items en diensten. Elke dag worden er gemiddeld 60.000 nieuwe zoekertjes geplaatst. Van kleding en verzamelobjecten tot auto’s en huisraad.

[1] Die de update naar iOS10 hebben doorgevoerd.

Petra Baeck

Head of Marketing & Customer Service